woensdag 8 mei 2013

Mijn dagelijkse make-up producten

's Ochtends op m'n kamer voor de spiegel opmaken vind ik heerlijk! Ik word er altijd helemaal rustig van en ik vind het leuk om te bedenken wat voor wilde creatie (grapje!) ik weer eens zou maken die dag.
De oogschaduws die ik opdoe verschillen per dag, maar mijn basis make-up is toch vaak hetzelfde. En deze producten wilde ik jullie eens showen vandaag!


Dit zijn de producten die ik, als ik make-up draag, toch wel echt elke keer gebruik. Ik zal ze even wat verder toelichten:

Rimmel 'Wake Me Up' foundation (o.a. te koop bij Etos)
MAC 'Pro Longwear Concealer' in NW20 (o.a. te koop op de sites van Douglas en Bijenkorf)
Catrice 'Prime And Fine Translucent Loose Powder' (te koop bij Kruidvat)
Essence 'I Love Stage Eyeshadowbase' (te koop bij Kruidvat)
Etos Wenkbrauwpoeder (lijkt me duidelijk waar te koop: Etos ;) )

Ik vind deze producten erg fijn werken, en zou ze zo weer opnieuw kopen als ze op zijn. Ik ben erg benieuwd naar jullie lijstjes, dus als je het me zou willen laten weten in de comments zou ik dat erg leuk vinden. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad!

1 opmerking: